FANDOM

Overkilsfury također poznat i kao King Rose 4 i Sw Fury je profesionalni Soul Wars pozivač koji je vodio klan Wrath of Sw. Wrath of Sw (Gnjev Ratova Duša. bos) je klan baziran na crashiranju ili interpretaciji klanova koji koriste minigame igricu Soul Wars zbog XP bodova ili svih nagrada koje se nalaze kod karaktera Nomad. Većinu svog RuneScape života je proveo pozivajući i ratujući protiv klanova poput Fire Souls, Nex Souls, 3zealsftw, NWO (W44 United - Svijet 44 ujedinjeni) Ancientsouls (Drevne Duše). Najznačajniji rat koji je vodio je bio onaj protiv NWO-a sa pobijedom na završetku. Overkilsfury je bio pozivački mentor mnogim drugim igračima. Nikada nije igrao Soul Wars zbog XP-A (nagrada) uvijek je imao cilj da povrati balans u igru i učini je mnogo slobodnijom i upravljanom individualno bez klanova. Najbolji prijatelj u igrici Overkilsfury-a je Jessica WOS ili Fury Sw, a također i BobFactory koja je također poznata i kao Mari. U ratu protiv Ancientsouls-a nije uspio i zbog lure-a od strance člana Wrath Of Sw-a Klare Rose oduzeta mu je 1 milijarda u GP novčićima i kao posljedica ovome odustao je od same igrice. Nekad se vrati da poigra ponovo sa svojim prijateljima iz njegovog klana, ali također i klan je zajedno sa njim raspadnut. Nedavno je viđen u Soul Wars crashovanju protiv Ancientsoulsa zajedno sa svojim bivšim zamjenikom Emdac-om, koji je njega smatrao kao najboljeg i jedinog istinitog crashera.

Jednom je izjavio: "I will come back to kill Ans" (Vratiti cu se jednog dana da ubijem Ans).